teisipäev, jaanuar 29

Kohupiimakook

Tänu käsitööle olen ma küpsetamise unarusse jätnud. Varem sai ikka tihemini igasuguseid asju kokku keeratud. Üritasin siis eelmisel nädalal kooki teha. Retsepti leidsin Kätlini juures eriti põnevast kokaraamatust. Tegime samasuguse Epule sünnipäevaks. Siin siis minu isiklik katsetus, mis ei tulnud sama hea välja, sest mul ei olnud rosinaid, aga koos nendega on kook oluliselt parem.

Nagu pildilt näha, siis oli kook natuke liiga kaua ahjus. Mul rumal komme end lapsega mängima unustada ja siis kipub meelest ära minema, et midagi küpseb kuskil :P

Põhi:
200g küpsetusmargariini
4 dl jahu
4 spl sihkrut
2 muna
veidi soola
Kate:
1 kg kohupiima
6 muna
4 dl suhkrut
4 dl hapukoort
6 spl jahu
2 tl vanillisuhkrut
1 suure sidruni koor
2 dl rosinaid

Põhjaks vahusta pehme margariin suhkruga, lisa munad ja mikserda. Lisa jahu ja sool. Mikserda.
Katteks vahusta munakollased suhkruga, lisa kohupiim, hapukoor, sidrunikoor, jahu ja rosinad. Vahusta munavalged ja sega juurde.
Küpseta 200 kraadi juures 30-40 minutit.

Kommentaare ei ole: