teisipäev, jaanuar 29

Sall

Viimased valmissaanud asjad on kaks sellist salli. Üks endale ja teine Annale. Mul hakkab juba vaikselt villand saama, et ma paljusid asju kaks pean tegema - ikka leidub keegi, kes sarnast asja tahab, nagu mina endale juba teinud olen. Ma ei ole siiamaani kellelegi ei ka öelnud... Mul iseenesest ei ole tegemise vastu midagi. Lihtsalt nii paljud uued asjad ootavad selle taga.

Selle salli jaoks kulus 150 g lõnga (narmaste jaoks pidin lõnga võtma neljandast tokist) Red Heart Lisa. Heegelnõel nr 4. Salli pikkus 121 cm ja laius 19 cm. Tellija sooviks oli küll, et sall oleks 20-22 cm lai, aga kuna mul lõng otsa sai, siis nii jäigi.

Teine sall on veidi väiksemate mõõtudega ja praegu veel ilma narmasteta. Näis, kas viitsin laiust juurde heegeldada ja kas narmaste jaoks lõnga jätkub.

Kommentaare ei ole: